❤✖☆*★✿عـــاشــقانـــه✿☆*★❤✖

 

I̶ ̶c̶a̶n̶'̶t̶ ̶l̶i̶v̶e̶ w̶i̶t̶h̶o̶u̶t̶ y̶o̶u̶... Sorry I Can!
I Hate You...



-------------------------------------------------------------

همه درد منی تو ... غم دنیا که غمی نیست
من ازت خاطــــــــــــــــره دارم , خاطــــــــره درد کمــــی نیست!

-------------------------------------------------------------



یه خیابون هایی
یه عطر هایی
یه آهنگ هایی
یه تیکه کلام هایی
یه لباس هایی
یه کارایی
یه روز های خاصی
یه فیلم هایی
یه پارک هایی
یه عــــکــــس هایی
یه...
اینا شاید هیچی نباشن ، ولی گاهی خیلی عذاب آورن برای
یه آدم هایی!!!
-------------------------------------------------------------



گــــاهـــی عکســـی را مـــی ســـوزانیــــم
گـــاهـــی عکســـی مـــا را مـــی ســـوزانـــد
گـــاهـــی بـــا دیـــدن یــک عکـــس ســـاعــت هـــا گــریـــه مـــی کنیـــم
گــــاهــی هـــم ســـالهـــا بــا یـــک عکـــس زنـــدگــی مـــی کنیـــم
و ایــــن یعــنی زنـــدگــــــــی

-------------------------------------------------------------


گاهی نیاز است ، دکتر به جای یک مشت قرص
برایت فریاد تجویز کند



-------------------------------------------------------------



نزدیکترین به من اشکهای روی گونه هامه
آنقدر مرا دوست دارند که هر جوری باهاشون رفتار میکنم
باز بر می گردند و آنقدر مرا می بوسند که گونه هایم خیس می شود
تنها چیزی که گلویم را ناز میکنه و تنهایم را می شکند بغضمه
که روزی صد بار می شکند
تنها صدایی که تو گوشم زمزمه میکنه صدای هق هق گریه هامه
که شب و روز توی گوشم لالایی میخوانه تا بخوابم

-------------------------------------------------------------
رو تن سپید موجا بنويس
توی رنگ خواب و رویا بنويس

عاشقی قصه ی دلهای به هم رسیده نیست
قصه ی فصل جدید عشق ما رو بنويس

توی باغ و خواب و رویا بنويس
اسمتو رو قاب دلها بنويس

جای پای چشم شهلای تویه
رو تن تموم گلها بنويس

بنويس چقدر دلم تنگه برات
روی اشک را زقیها بنويس

قصه ی برق چشاتو بنويس
قصه ی طعم لباتو بنويس

بنويس فرهاد تو بی تیشه بود
اسم تک،تک ، عاشقاتو بنويس

قصه ی چشم سیاتو بنويس
عاشق بی ادعا تو بنويس

تو هجوم بی کسی های زمون
قصه ی راز چشاتو بنویس

قصه تنهاییامو بنویس
قصه دل دادنمو بنویس

بنویس رنگ چشام آبی نبود
اشکای روی گونه هامو بنویس



-------------------------------------------------------------

الو چرا قطع کردی؟
چرا دوباره قهر کردی؟
یه چیز میپرسم بعد دیگه،کاریت ندارم

الو میشه برگردی؟؟؟الو میشه برگردی؟؟؟
الو خوب گوشاتو وا کن

یه نگاه به قبلنا کن
حرفمو میزنم بعدشم گوشی رو میزارم
خودت اگه خواستی صدام کن
خودت اگه خواستی صدام کن

الو سلام، نمیتونم از فکرت درام
من هنوز مثل قبلنام
هنوز مث نفسی برام
سلام نمیتونم از فکرت درآم
من هنوز مثل قبلنام
هنوز مث نفسی برام
الو ندیدی بی تو چه سرده خونه
پاشو بیا این به نفع هردومونو
آخه دیونه جز تو کی گرمه دستاش
دیگه نرو یکم فکر منم باش
دیگه نرو یکم فکر منم باش


الو
چرا قطع کردی؟
چرا دوباره قهر کردی؟
یه چیز میپرسم بعد دیگه،کاریت ندارم

الو میشه برگردی؟؟؟

الو میشه برگردی؟؟؟
الو سلام، نمیتونم از فکرت درآم
من هنوز مثل قبلنام
هنوز مث نفسی برام
سلام نمیتونم از فکرت درام
من هنوز مثل قبلنام
هنوز مث نفسی برام



-------------------------------------------------------------

خدايا
حواست هست؟!
صداي هق هق گريه هايم
از گلويي مي آيد كه تو از رگش
به من نزديک تـــــــــــــري ...!


-------------------------------------------------------------

عشق فقط عزیزمو دوستت دارم نیس...!
عشق اینه که تو هر شرایطی باهاش باشی حتی اگه نفهمه.


-------------------------------------------------------------

زیاد فرقی نکرده...
خودِخودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه
" من " نیستم ... !


-------------------------------------------------------------


حواست نیست
به این حالی که من دارم
حواست نیست که من چقدر دوست دارم
حواست نیست
همش گریه شده کارم
نفهمیدی من اونم که تورو تنهات نمیزارم

بهش نگو یه سال و ما با هم زندگی کردم
نگو یه روز نبودم یه عمر گریه میکردی
بهش نگو که گفتی زندگی بی من نمیشه
قسم خوردی بمونی تا همیشه




-------------------------------------------------------------
کوچــه خــالــی بــاشــَد و

هــوای *بهــار* ...

قطره قطره باران ببارَد ..!

فقــط دوســت داری جــای *خالــی* اش را ..ماســت مالی کنــی!

 

منبع:www.atrebaroon.blogfa.com


پیتوک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 26 / 2برچسب:, | | نویسنده : بهنام |
  • کد موزیک
  • فایاکس
  • تجسم عــشق